onsdag 11 april 2012

Sveriges Största Bakprogram

Ojojoj, för ett tag sedan tyckte ett par av mina vänner att jag skulle söka till Sveriges största baktävling  och jag tänkte i princip att: Varför inte, det kan ju vara jättekul!
Så jag skickade ansökan, därefter via mail en djupintervju och igår var jag på en personlig intervju.
Så nu är det bara att hålla tummarna, ifall jag inte hör något av dem innan den 27/4 har jag inte gått vidare till nästa steg....pirrigt...

Hur som helst så är jag jättestolt över att ha kommit såhär långt iallafall.
Jag har via mail och intervjun igår varit mig själv och svarat ärligt på alla frågor- nu hoppas jag bara att min personlighet och vilja att lära mig märktes , detta är ju en enormt häftig upplevelse och jag vill såååå gärna gå vidare !


Ha en toppendag alla!

3 kommentarer:

  1. Lycka till, jag håller tummarna ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Stina!
    Sabina: jag fick komma på slutcasting, slutligt besked skulle komma denna vecka...så jag väntar med spänning!

    SvaraRadera