onsdag 7 november 2012

Hela Sverige Bakar

Hallojsan alla !
Jag har inte bloggat sedan i April av olika orsaker men har samlat på mig bilder på saker jag har gjort under tiden,

Som ni som läser min blogg vet så sökte jag till "Sveriges största bakprogram" vilket i slutändan fick  namnet " Hela Sverige Bakar".

Jag gick vidare till slutcastingen, men konkurrensen var stenhård.
Jag gick tyvärr inte hela vägen, men oj vad roligt det var att vara med under processen.
Jag är jättestolt att jag kom så långt !

Nu följer jag programmet på tv och är glad att en av tjejerna från "mitt" casting-gäng fortfarande är kvar !

Jag kommer att lägga upp inlägg allteftersom jag kan på det jag gjort under sommaren och hösten och hoppas att jag fortfarande kan vara lite inspirerande för någon!

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar