tisdag 19 april 2011

Boktips

Måste bara få tipsa om tre alldeles underbara bakböcker som jag har fyndat...det finns jättebra information och tips i början av böckerna , tex på vilka redskap som är bra att ha vid bakning och dekorering. Perfekt för mig som inte är så van vid att göra annat än sockerkaka och vetebröd ;)
Rekommenderar dessa böcker varmt!






Massor av choklad (inbunden)
Titeln säger väl allt...en chokladälskares drömbok, massor med härliga recept!
Massor av muffins (inbunden)
Oj vad många olika recept det finns på muffins :)
Tycker att denna boken är suverän.
Massor av kakor (inbunden)
Denna bok är en verkligt bra receptkälla!
Har hittat många härliga kakrecept i denna bok, ska beta av dem efter hand och självklart lägga upp bilderna här på bloggen!




2 kommentarer:

  1. Jag har också den med choklad och kakor, tycker de är lite roliga :) Kanske skulle skaffa den med muffins då!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag absolut att du ska göra! Jag brukar läsa mina bakböcker och tidningar som avkoppling...

    SvaraRadera